Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využití sociálních sítí Českým atletickým svazem jako klíčového nástroje komunikace a jejich proměna v čase
Kolář, Adam ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Chladová, Marta (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám sociálními sítěmi - konkrétně sociálními sítěmi Českého atletického svazu jako jedním z hlavních komunikačních kanálů svazu. Ve výzkumu, jehož cílem bylo porovnání svazových sociálních sítí v letech 2019 a 2022, byla použita kombinace kvantitativních i kvalitativních metod. Bylo zjištěno, že hlavní cíl Českého atletického svazu zůstává dlouhodobě stejný - informovat o výsledcích českých atletů. Jinak ale prošly sociální sítě proměnou. Největší rozdíl napříč lety najdeme v instagramových Stories, na kterých si svaz dal záležet a v průběhu tří let je výrazně zlepšil. Změnily se také mediální rutiny. Svaz se pokoušel jít s dobou, i proto byl založen TikTokový účet a pravidelně byla tvořena instagramová Reels. Největší rezervu lze spatřit v příspěvcích na Instagramu, které prakticky kopírovaly Facebook. Celkově lze však hodnotit posun v aktivitě na sociálních sítích pozitivně i vzhledem k rostoucí základně fanoušků.
Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity
Procházka, Šimon ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení sponzorských aktivit České spořitelny se zaměřením na sport. Výsledkem práce bude soubor doporučení, ze kterého bude vycházet při následném rozhodování oddělení marketingu České spořitelny pro období 2019 - 2021. Metody: K naplnění stanovených cílů byla použita v této práci analýza sekundárních dat a jejich vzájemná komparace. Dále pak individuální pozorování sponzorských aktivit České spořitelny v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018. Poslední významnou metodou byl kvalitativní rozhovor s vedoucím oddělení sponzoringu a následná diskuze s členy jeho oddělení. Výsledky: Výsledky výzkumu jasně ukázaly, že je prostor ke zlepšení marketingové komunikace v závislosti na sponzorských aktivitách. Součástí práce je návrh doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: marketingová komunikace, Český olympijský výbor, Český atletický svaz, Kolo pro život
Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Klímová, Lucie ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Nová média hrají v dnešní době ve světě velkou roli a mj. též značně mění roli médií klasických. Jejich využívání taktéž významně ovlivňuje běžný život ve společnosti. Možnost komunikace skrze tyto kanály je v současné době využívána nejen veřejně známými osobnostmi a komerčními subjekty, ale také např. neziskovými organizacemi nebo sportovními svazy. Diplomová práce Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu je případovou studií, která zkoumá využití nových médií za účelem efektivní komunikace svazu s fanoušky a novináři. Cílem práce je popsat fungování ČAS na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a Twitteru, a následně porovnat skutečný stav komunikace s představami a vizemi zaměstnanců svazu. Nejprve jsou přiblíženy nejdůležitější termíny, které jsou v práci používány. V teoretické části práce jsou definována nová média a blíže popsáni zástupci nových médií, které dále práce zkoumá, tedy Facebook, Instagram a Twitter. Poté je představen Český atletický svaz a sociální sítě, které ve své komunikaci využívá. Druhá kapitola práce přibližuje metody výzkumu, které byly použity. Popisuje, jakým způsobem byl sbírán a analyzován materiál sloužící k popisu reálného stavu fungování ČAS na nových médiích. Věnuje se také problémům...
Diagnostika vybraných kompetencí trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Diagnostika vybraných kompetencí trenéra mládeže v atletice Cíle: Hlavním cílem práce je diagnostikovat vybrané kompetence trenéra atletiky mládeže a ověřit hypotézu o souvislosti výkonosti a výše aspirace trenérů. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody výzkumu a psychologické testování. Z kvalitativních metod bylo použito testování, pozorování a rešerše. Psychologické testování bylo v podobě TATSO testu. Na závěr byla použita statistická metoda F-test. Výsledky: Výsledky práce budou přínosným zdrojem informací pro Český atletický svaz při sestavování osnov na školení trenérů a také budou ukazatelem pro atletické oddíly, které organizují mládežnické trenéry. Klíčová slova: atletika, mládežnický trenér, kompetence trenéra, test TATSO, F-test, ČAS, Český atletický svaz, profil trenéra, aspirace, úroveň aspirací
Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity
Procházka, Šimon ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení sponzorských aktivit České spořitelny se zaměřením na sport. Výsledkem práce bude soubor doporučení, ze kterého bude vycházet při následném rozhodování oddělení marketingu České spořitelny pro období 2019 - 2021. Metody: K naplnění stanovených cílů byla použita v této práci analýza sekundárních dat a jejich vzájemná komparace. Dále pak individuální pozorování sponzorských aktivit České spořitelny v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018. Poslední významnou metodou byl kvalitativní rozhovor s vedoucím oddělení sponzoringu a následná diskuze s členy jeho oddělení. Výsledky: Výsledky výzkumu jasně ukázaly, že je prostor ke zlepšení marketingové komunikace v závislosti na sponzorských aktivitách. Součástí práce je návrh doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: marketingová komunikace, Český olympijský výbor, Český atletický svaz, Kolo pro život
Financování a účetnictví občanských sdružení v konkrétních podmínkách Českého atletického svazu
Schindlerová, Zuzana ; Takáčová, Hana (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce "Účetnictví a financování občanských sdružení v konkrétních podmínkách Českého atletického svazu" je charakteristika občanských sdružení. V první části se zaměřuje na občanská sdružení, jejich obecným vymezením, a hlavně to, jakým způsobem je legislativně upravena jejich činnost a vedení účetnictví. Druhá část se zabývá konkrétním občanským sdružením Český atletický svaz (dále jen ČAS). Rozebírá jeho historii, činnost, podmínky členství a organizační strukturu. V praktické části se má práce zabývá analýzou hospodaření Českého atletického svazu v letech 2006-2009.
Marketingová komunikace v atletice
Procházka, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Farská, Karolína (oponent)
Sport se stal v poslední době ekonomickou činností a významný podíl v jeho odklonu od čistě neziskového charakteru ke komerčnějšímu pojetí sehrává marketing, zejména pak jeho součást, marketingová komunikace (propagace). Diplomová práce zkoumá rozvinutost komunikace jednoho ze sportů, atletiky, v České republice. Z hlediska užšího pojetí marketingu ve sportu se zaměřuje na tyto subjekty: Český atletický svaz, mítinky v ČR a české atlety. Analyzuje stav komunikace, navrhuje řešení pro vylepšení postavení atletiky v Česku prostřednictvím propagace. Práce je jedním z prvních pramenů o marketingové komunikaci v daném sportovním odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.